Yritysten välinen kaupankäynti on
perustunut vuosisatoja vuorovaikutukseen Ihminen haluaa kohdata ihmisen Teknologian kehityksestä huolimatta ihminen ajattelee ja tekee päätöksiä samalla tavalla kuin ennenkin. Kaupankäynnin ja yhteistyön tekijöitä ovat edelleen samat seikat: hyvä vuorovaikutus ja laadukas tekeminen, joista seuraa luottamusta ja kehitystä. Ostajan ja myyjän yhteiset tavoitteet vievät yhteistyötä eteenpäin. Viestintä ihmisten kesken on täynnä haasteita. Miksi aivot sanovat ei? Lainauksia Markku Lappalaisen kirjoittamasta mainiosta kirjasta. ”Sanoman perille menoon vaikuttaa myös viestin vastaanottaja. Vastaanottajan viestille antama merkitys piilee hänessä itsessään, ei suinkaan esimerkiksi viestissä käytetyissä sanoissa”. ”Viestin tulkintaan vaikuttavat voimakkaasti taustamme, eletyt ja koetut elämäntilanteet, persoonallinen otteemme elämään ja tapamme.” Lisäksi muun muassa ”tilannekokemukset työhistoriamme aikana ja roolimme työorganisaatiossa”. ”Jos meillä on kokemusta, niin meillä on ennakko-odotuksia, koska uskomme tietävämme mitä odottaa. Yksi totuuden tyyppi on uskomustotuus, sinulla on jokin uskomus. Paradoksaalista on se, että tätä pidetään kaikista totuuksista voimakkaimpana, vaikka sen perusteet ovat kaikkein heikoimmat”. Kirjoittaa Markku Lappalainen Läsnä oleva myynti-ihminen lisää kilpailukykyä Millaisella vuorovaikutuksella myyntiä tehdään yrityksissä? Voidaan hyvin pohtia kuinka tuottavaa ja myyntiä lisäävää olisi panostaa kilpailjoita paremmin vuorovaikutteiseen myyntiin? Ota yhteyttä! Aloitetaan tutustumalla ja kartoitetaan yhteistyössä yritysmyyntiinne uusia mahdollisuuksia! Etsitkö ostettavaa liiketoimintaa tai yritystä? Onko tarpeenasi löytää ostaja yritykselle? Elämme uudenlaista aikaa. Myyntistrategian pohdinta on paikallaan. Tässä on lyhyt esitys tiimimme näkökulmaan. |